Ogłoszenie nr 108004 - 2017 z dnia 2017-07-14 r.
Gorzów Wielkopolski: Przebudowa klatki schodowej wraz z infrastrukturą techniczną w Prokuraturze Rejonowej w Sulęcinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 504726-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa, krajowy numer identyfikacyjny 000569496, ul. ul. Moniuszki 2, 66-400 Gorzów Wielkopolski, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. +48957392000, faks +48957392005, e-mail sekretariat@prokuratura-gorzow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.prokuratura-gorzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Organ ochrony prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa klatki schodowej wraz z infrastrukturą techniczną w Prokuraturze Rejonowej w Sulęcinie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
PO VII WB 261.13.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia obejmuje: Przebudowę klatki schodowej wraz z infrastrukturą techniczną w Prokuraturze Rejonowej w Sulęcinie, w tym m.in.: 1)roboty budowlane: wyburzeniowe, zamurowania, demontaż istniejącej klatki, wykucia otworów drzwiowych, poszerzenia istniejących otworów drzwiowych wewnętrznych; 2)montaż systemowej, tymczasowej klatki schodowej, demontaż jej po wykonanych pracach wewnątrz budynku; 3)montaż systemowych nadproży strunobetonowych NSB 72/120 i NSB100/120 nad projektowanymi i poszerzanymi otworami drzwiowymi; 4)wykonanie projektowanych stropów w przestrzeni klatki schodowej; 5)wykonanie projektowanej konstrukcji klatki schodowej wg proj. konstrukcji; 6)wykonanie projektowanych biegów klatki schodowej i spoczników wg proj. konstrukcji; 7)wykonanie ścian działowych w zabudowie lekkiej; 8)wykonanie nowych oraz remont i przebudowa istniejących instalacji elektrycznych wewnętrznych (wg. projektu instalacji elektrycznych); 9)wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji w suficie podwieszanym w pomieszczeniu 2.1 10)wymiana i wykonanie warstw wykończeniowych posadzek; 11)montaż sufitów podwieszanych; 12)montaż balustrad wewnętrznych w przestrzeni klatki schodowej; 13)montaż drzwi wewnętrznych; 14)montaż gaśnic proszkowych; 15)wymiana drzwi wewnętrznych; 16)montaż wycieraczki wejściowej; 17)roboty wykończeniowe: wyprawy tynkarskie, szpachlowanie, malowanie; 18)inne roboty budowlane wskazane na rysunkach projektu; 19)sporządzanie rysunków powykonawczych - na bieżąco w miarę postępu robót; 20)wykonanie Dokumentacji Powykonawczej (DP), zawierającej m.in.: a)DP - architektura i konstrukcja – 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej, b)DP - branża elektryczna – 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej, c) DP - branża sanitarna – 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej, Dokumentacja sporządzona w wersji elektronicznej winna być zapisana na płytach DVD w formatach obsługiwanych przez programy Microsoft Office, Acrobat Reader, AutoCAD, PRO-NORMA przy zachowaniu zasady zapisu dokumentacji powykonawczej w programach jak przy wykonaniu projektu wykonawczego tj. pliki tekstowe doc, rtf, txt, pdf, ath; rysunki techniczne dwg, dxf; obrazy bmp, jpg (w rozdzielczości 400-600 dpi). Pliki nie powinny mieć zabezpieczenia przed kopiowaniem. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa Dokumentacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 10 do niniejszej siwz z uwzględnieniem oświadczenia projektanta- zał. 8 do siwz.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45215000-7, 45410000-4, 45431000-7, 45442100-8, 45421000-4, 45331100-7, 45113000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/06/2017
Wartość bez VAT596743.04
Liczba otrzymanych ofert1
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 525270.00
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.